düdüklü tencerede hindi boynu haşlama


Düdüklü Tencerede Hindi Boynu Haşlama Tarifi, Nasıl Yapılır?
Pişme süresi: 30 dakika
5 Kişilik

Sallanan ip ucu:
Aklınızda bulunsun, emi. Düdüklü tencerede hindi boyun haşlaması baştan sona kadar orta ateşte pişer.

Ana malzemesi:
1 kilo'ya yakın dilimlenmiş hindi boynu
5 su bardağı su
tuz


Düdüklüde hindi boynu'nu nasıl haşladım:
  • hindi boyun parçalarını güzelce yıkadım ve süzdüm
  • düdüklüyü ocağın büyük gözü üzerine oturttum
  • içine hindi boyun parçalarını, suyu ve tuzu koydum
  • ocağı yaktım ve orta ateşe ayarladım
  • düdüklünün kapağını kapattım
  • buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  • bir süre sonra düdüklü fışlamaya başlayınca
  • ardından saatime baktım
  • tam 30 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  • çatalı ete takarak bir yudum aldım, tadına baktım
  • ve üf üf demeye başladım.
  • ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir