düdüklü tencerede kırmızı biber haşlama


Düdüklü Tencerede Kırmızı Biber Haşlama Tarifi, Nasıl Yapılır?
Haşlama süresi: 15 dakika
3 Kişilik

Ana malzemesi:
5 tane kırmızı biber (yarım kilo)
1 su bardağı su (200 ml.)
buharda pişirme sepeti


Düdüklü tencerede kırmızı biber nasıl haşlanır?
  • kırmızı biberleri yıkadım, süzdüm
  • düdüklüyü ocağın büyük gözü üzerine koydum
  • içine bir bardak su koydum ve buharda pişirme sepetini oturttum
  • sepetin içine beş tane kırmızı biberi dizdim
  • ocağı yaktım, orta ateşe ayarladım
  • düdüklünün kapağını kapattım
  • buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  • bir süre sonra düdüklü fışlamaya başlayınca
  • ocağın düğmesini sol tarafa çevirerek, ocağı tamamen kıstım
  • ardından saatime baktım
  • tam 15 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  • içindeki biberleri tek tek çıkarıp soydum
  • peşinden bir tabağa koydum
  • ve üf üf demeye başladım.
  • ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir