tavuk budu düdüklüde 15 dakikada haşlanır


Düdüklü Tencerede Tavuk Budu Haşlaması Tarifi, Nasıl Yapılır?
Pişme süresi: 15 dakika
Ocak ısısı: orta ateş
4 Kişilik

Ana malzemesi:
4 tavuk budu derili (1 kilo)
5 su bardağı su (1litre)
1 çorba kaşığı tuz


Düdüklü tencerede tavuk but nasıl haşlanır:
  • butları güzelce yıkadım ve süzdüm
  • düdüklüyü ocağın büyük gözü üzerine oturttum
  • içine butları, suyu ve tuzu koydum
  • ocağı yaktım ve orta ateşe ayarladım
  • peşinden düdüklünün kapağını kapattım
  • buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  • bir süre sonra düdüklü fışlamaya başlayınca, saatime baktım
  • tam 15 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  • ve üf üf demeye başladım.
  • ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız
  • hiçte zor değil, hemde lezzetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir