düdüklüde çorbalık parça tavuk


Düdüklüde Çorbalık Parça Tavuk
Pişme süresi: 15 dakika
Ocak ısısı: Orta Ateş
2 Kişilik

Ana Malzemesi:
1 Kilo Paketlenmiş Çorbalık Parça Tavuk
7 Su Bardağı Su
1 Tatlı Kaşığı Tuz

Bilgi Notu:
Düdüklü tencerede pişirilen çorbalık parça tavuk, market ve kasaplarda tabaklı çorbalık piliç diye satılmaktadır. Strafor (köpük) ambalajı içinde 1 kilo civarındadır.


Düdüklüde Çorbalık Parça Tavuk Nasıl Yapılır

  • düdüklüye tavuk parçalarını koydum
  • üzerine 7 su bardağı su, bir tatlı kaşığı tuz ilave ettim
  • düdüklüyü ocağın büyük gözü üzerine oturttum
  • ocağı yaktım ve orta ateşe ayarladım
  • düdüklü kaynamaya başlayınca
  • üzerinde biriken köpükleri topladım, attım
  • ardından düdüklünün kapağını kapattım
  • buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  • bir süre sonra düdüklü fışlayıp kafa sallamaya başlayınca
  • saatime baktım
  • tam 15 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  • ve üf üf demeye başladım.
  • ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız
  • hiçte zor değil.

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir