baget haşlama


Düdüklüde baget haşlama tarifi:
Pişme süresi: 12 dakika
Ocak ısısı: Orta Ateş

Ana Malzemesi:
7 tane tavuk baget (bir kilo)
1 tatlı kaşığı tuz
su

Klasik düdüklü tencerede 1 kilo tavuk (incik) bageti, orta ateşte 12 dakikada sade olarak haşladım. Bageti haşladıktan sonra, bagetin haşlama suyu ile pirinç pilavı yaptım.

Düdüklü tencerede baget haşlama:

  1. tavuk bagetlerini yıkadım, süzdüm bir kaba koydum
  2. üzerine bir tatlı kaşığı tuz serptim ve karıştırdım
  3. ardından düdüklü tencereye aldım
  4. üzerini kaplayacak miktarda soğuk su ilave ettim
  5. ocağı yaktım, orta ateşe ayarladım
  6. ardından düdüklünün kapağını kapattım
  7. buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  8. bir süre sonra düdüklü fışlayıp kafa sallamaya başlayınca
  9. saatime baktım ve 12 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  10. düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  11. tadına baktım ve üf üf demeye başladım.
ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız
hiçte zor değil.

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir