düdüklüde hindi kalbi nasıl pişirilir

 

Düdüklüde hindi kalbi nasıl pişirilir?
Pişme süresi: 20 dakika
Ocak ısısı: Orta Ateş
3 Kişilik

Ana malzemesi:
500 gr. hindi (yüreği) kalbi
5 çorba kaşığı zeytinyağı
1 orta boy soğan
1 iri boy domates
2 sivri biber
1 çay kaşığı domates salçası
karabiber, pul biber
1 su bardağı sıcak su
1 çay kaşığı tepeleme tuz


Düdüklü tencerede hindi kalbi nasıl pişirilir:

  • hindi kalplerini uzunlamasına ikiye böldüm
  • içini bol su ile temizledim
  • ardından her parçayı irice kuşbaşı doğradım
  • peşinden bol su ile yıkadım ve süzdüm
  • soğanı, biberi, domatesi yemeklik doğradım
  • düdüklüyü ocağın büyük gözü üzerine koydum
  • içine yağı koydum orta ateşte ısıttım
  • üzerine sıra ile soğanı, biberi, salçayı, domatesi ilave ettim ve kavurdum
  • peşinden hindi kalbini koydum ve suyunu salana kadar kavurdum
  • ardından 1 su bardağı sıcak su, karabiber ve pul biberi ilave ettim, karıştırdım
  • düdüklünün kapağını kapattım
  • buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  • bir süre sonra düdüklü fışlayıp kafa sallamaya başlayınca
  • saatime baktım ve 20 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  • tuzunu ilave ettim, tadına baktım ve üf üf demeye başladım.


ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız
hiçte zor değil.

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir