organik tavuk haşlama


Düdüklüde Organik Tavuk Nasıl Haşlanır ve Kaç Dakikada Pişer?

Pişme süresi: 27 dakika
Ocak ısısı: Orta Ateş

Bilgi Notu:
Organik tavuğu marketten aldım. Termo marka klasik düdüklü tencerede haşladım. Haşlama suyu olarak sıcak su kullandım. Organik tavuğu buradaki 1800 gr. tavuk için, haşlama süresini dikkate alarak haşladım. Sonuç olarak, mükemmel denecek lezette tavuk pişirmiş oldum.

Ana malzemesi:
1 adet organik tavuk (1800 gr.)
1.2 litre sıcak su ( 6 su bardağı)
2 tatlı kaşığı tuz



Düdüklü tencerede organik tavuk nasıl haşlanır:
  • tavuğun telek artıklarını ayıkladım yıkadım, süzdüm
  • ardından düdüklü tencereye koydum,
  • üzerine sıcak suyu ve tuzu ilave ettim
  • düdüklüyü ocağın büyük gözüne oturttum
  • peşinden ocağı yaktım, orta ateşe ayarladım
  • ve düdüklünün kapağını kapattım
  • buhar çıkmaya başlayınca düdüğünü taktım
  • düdüklü fışlamaya başlayınca, saatime baktım
  • tam 27 dakika bitiminde ocağı söndürdüm
  • düdüklüyü musluk suyunun altında soğuttum, kapağını açtım
  • ve üf üf demeye başladım.
ben yaptığıma göre, sizde yaparsınız
hiçte zor değil.

Bu blogdaki popüler yayınlar

düdüklüde yeşil mercimek yemeği

düdüklüde tavuk pişirme süresi

düdüklü tencerede kemik suyu

şeker pancarı nasıl pişirilir